Ledreborg Palace
Golf Club

Banestatus: Banen er åben - Buggy kørsel tilladt (med forbehold for vejr ændring)

Skriv til LPGC

Find hjertestarter

Ring til sekretariatet

Som medlem af Ledreborg Palace Golf Club har du adgang til en bred vifte af aktiviteter, der spænder over forskellige interesser og niveauer. Vores klubber-i-klubben tilbyder dig en fantastisk mulighed for at fordybe dig i fællesskabet og dyrke din passion for golf.

Uanset om du er interesseret i at udfordre dig selv i konkurrence eller ønsker at nyde det sociale samvær på tværs af handicap, så har vi noget for dig. Vores herreklub, dameklub og seniorklub er åbne for alle medlemmer, og de tilbyder en unik mulighed for at forbedre dit spil og skabe varige venskaber.

Tag del i fællesskabet, lad os sammen dyrke vores kærlighed til golf og skabe uforglemmelige oplevelser på og uden for banen. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores klub!

Du kan se de seneste nyheder fra klubben nedenfor, eller klikke videre til siderne om ORGANISATIONEN, HERREKLUBBEN, DAMEKLUBBEN, SENIORKLUBBEN eller SPONSOR I LPGC og læse mere.

Har du spørgsmål, så må du endelig tage fat i os. Du finder kontaktoplysningerne her.